03 квітня 2024

Національний форум

03-04 квітня 2024 року
проходить дводенний Національний форум "Реформування профільної середньої освіти (академічні ліцеї)".
Модератор заходу: Ігор Хворостяний, генеральний директор директорату шкільної освіти МОН.
Ключова тема форуму: Пілотування моделей профільної середньої освіти у 25 обраних ліцеях.
З 2027 року в Україні розпочнеться реалізація реформи профільної середньої освіти. Її мета — індивідуалізація освіти в старшій школі, забезпечення свободи вибору та наближення її до потреб кожного здобувача освіти. Така реформа потребує зміни змісту освіти та підходів до організації освітнього процесу. Тому з 2025 року МОН почне пілотувати моделі профілізації, навчальні програми і матеріали.
Перший день форуму, 03 квітня, комунікацію було сфокусовано на представленні цілей реформи профільної середньої освіти, обговоренні нових концепцій та методологій, а також обміні як національним, так і міжнародним досвідом.
Учасники форуму дізналися про профільну освіту від представників шкіл із країн, де працює ця система, а також від спеціального гостя — Андреаса Шлейхера, засновника міжнародного дослідження PISA й директора з питань освіти та навичок Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР).
Спікери форуму зосередилися на практичній інформації щодо організації профільної освіти: Лілія Гриневич, освітня інноваторка, міністерка освіти і науки України у 2016-2019 рр.; Яцек Півонський, Вища школа імені Миколая Коперника, Лодзь, Польща; Ля Мо, Баварська міжнародна школа, Мюнхен; Софія Хамберг, учителька англійської, шведської мов та громадянської освіти, гімназія Віммербю, Швеція та ін.
Програма форуму надвичайно насичена та змістовна! Тому долучайтеся до перегляду: https://www.youtube.com/watch?v=1NLP-R7b-bI
Форум можна також дивитися наживо на сторінці Facebook Форум «Реформування старшої профільної середньої освіти (академічні ліцеї)» та на YouTube-каналі МОН: https://www.youtube.com/c/MONUKRAINE

Другий день форуму, 4-го квітня, розпочнеться о 09.00. Долучайтеся!

Немає коментарів:

Дописати коментар