04 жовтня 2024

Практикум для психологів

03 жовтня 2024 року
до Всесвітнього дня ментального здоров`я відбувся практикум "Збереження та зміцнення ментального здоров`я учасників освітнього процесу". Захід проходив в очному форматі на базі Інституту.
Організатор: обласний науково-методичний центр КЗ "ЗОІППО" ЗОР (модератор - Ганна Лисак, методистка).
Спікер практикуму: Сергій Дружинін, регіональний координатор Всеукраїнської програми ментального здоров’я "Ти як?".
Сергій Дружинін ознайомив учасників зі стратегіями зменшення стресу; обговорив болюче питання стигматизації звернення до спеціаліста та беззаперечну необхідність психоедукації про психічне здоров’я, розбудови свідомості турботи про власне ментальне здоров’я і підтримки тих, хто потребує допомоги, поширення позитивних історій успіху та прикладів відновлення.
Учасники дізнались про особливості кризового консультування та стратегії підтримки ментального здоров’я дітей під час загрози та про актуальні напрями Всеукраїнської програми ментального здоров’я "Ти як?", зокрема, освітній анімований комікс для молоді та школярів "Ден і Рора проти корпорації С.", посібник "Ментальне здоров’я дітей під час війни: поради батькам та опікунам", "Довідник безбар’єрності" та інші.

Немає коментарів:

Дописати коментар